Tarihçe

1998

Bakioğlu Holding kuruluşlarından biri olan Bak Gravür, faaliyetlerine 1998 yılında Bakioğlu-Wetzel ortaklığıyla ve Wetzel AŞ ismiyle İzmir Çiğli Atatürk Organize Sanayi Bölgesi’nde başlamıştır.

2001

Tamamen Bakioğlu Holding bünyesine geçen şirket, kısa sürede tamamlanan büyük ölçekli yatırımlarla Türkiye’nin önde gelen rotogravür silindir üreticisi konumuna ulaşmıştır.

2005

Hell K500 Engraving makine yatırımıyla esnek ambalaj sektörünün yanı sıra, alkollü içkiler ve tütün mamullerinde kullanılan güvenlik bandrolleri ile ürün güvenliği için kullanılan güvenlik bandrolleri üretim sektörlerine de rotogravür baskı silindirleri üretimine başlanmıştır.

2008

Tüm üretim süreçlerinde izlenebilirliği sağlamak üzere özel yazılım uygulaması geliştirilmiş ve üretim süreçlerine entegre edilmiştir.

2009

HelioFlex lazer teknolojisi ile fotopolimer klişe üretimine geçilmiş; bilgisayarlı flekso plate klişeleri çok daha yüksek çözünürlük ve yüksek kalitede sunulmaya başlanmıştır.

2012

Otomatik hat yatırımı ile üretim kapasitesi artırılmıştır.

2013

Yasalara uyum ve kurumsal sosyal sorumluluk çerçevesinde PLC kontrollü SCADA otomasyon sistemi ile izlenen ve alanında bir ilk olma özelliği taşıyan yeni arıtma tesisi yatırımı devreye alınmış; çevre sağlığının yanı sıra işçi sağlığı ve iş kazası riskleri minimize edilmiştir.

Lazer hat yatırımı ile  "Asit İndirme" ve "3D Lazer" olmak üzere iki farklı üretim teknolojisiyle müşterilerine geniş bir ürün yelpazesi sunmaya başlamıştır.

2015

ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi belgesi almaya hak kazanmıştır.

2016

OHSAS 18001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi belgesi almaya hak kazanmıştır.

Otomatik hat ek makine yatırımı ile üretim kapasitesi artırılmıştır.

Baskı öncesi hazrılık iş akışının bir çok aşamasının dijitalleştirilmes için ESKO AUTOMATION ENGINE yazılımına yatırım yapılmıştır.

2017

Diğer Grup Şirketleriyle aynı logo ailesi altında bütünlük taşıması hedefinden hareketle, Enternasyonel Gravür AŞ unvanından Bak Gravür Teknolojisi San. Tic. AŞ unvanına geçiş yapılmıştır.

2018

Bak Gravür ’de müşteri memnuniyetini en yüksek seviyede tutabilmek için oluşturulan CRM Satış Sonrası Hizmetler ekibi ayrı bir birim olarak profesyonelce yönetilmeye başlanmıştır.

Organizasyonu sürdürülebilir kılmak, kurumsal bilgi yönetim alt yapısını güncellemek, uluslar arası seviye ile entegre hale getirmek amacıyla SAP sistemine geçiş gerçekleştirilmiştir.